Zonky funguje díky sdílení. A protože teď chystá svou první velkou reklamní kampaň, chceme se s vámi o naše zkušenosti…
Zonky funguje díky sdílení. A protože teď chystá svou první velkou reklamní kampaň, chceme se s vámi o naše zkušenosti podělit.
Co to znamená? Znamená to, že přípravy kampaně s vámi budeme sdílet. Na rovinu a otevřeně, jak je pro Zonkyho typické. Dozvíte se vše: naše myšlenky, pochyby, nápady, úspěchy i neúspěchy. A hlavně můžete s námi být u toho. Komentovat, hlasovat, radit, zapojit se. Stanete se součástí přípravy velké kampaně, podělíme se o metodiku, znalosti a emoce, problémy, prostě o všechno.
Zonky je start-up. Na některé věci jsme se dost nadřeli a nejednou se stalo, že jsme celou dobu jen objevovali Ameriku. Dělali jsme něco, co někdo jiný před námi už udělal. Jenže my jsme to nevěděli. Sdílením naší kampaně chceme pomoci jiným start-upům, aby se elegantně vyhnuly kopancům, které by je při přípravě kampaně mohly potkat. Tak nějak tušíme, že my se jim nevyhneme.
Takže: jak udělat velkou nadlinkovou reklamu, včetně televize za 6 týdnů a s minimálním rozpočtem? Sledujte na Instagramu a Facebooku: #ZonkyTVkampaň
A kdože je v základním týmu? Za Zonky Martin (majitel CreativeDock) a Táňa (šéfka marketingu zonky.cz). Za kreativní seskupení Yinachi Robert Peňažka (reklamní stratég), Dan Knepr (plánování strategie) a Lucie Medunová (project manager).
Těšíte se na detaily? Zítra se o naší partě dozvíte víc. Sledujte náš FB.