Pokud máte jakékoli pochybnosti o bezpečí vašeho účtu na Zonky (ztratili jste mobil, někdo vám napadnul počítač nebo účet u Zonky, dostal se k přihlašovacím údajům, všimli jste si neautorizované transakce, podezřelé aktivity na účtu v jeho historii), oznamte nám to neprodleně a kdykoli vyplněním formuláře, který najdete zde — https://app-test04.zonkej.cz/account/block, nebo zavolejte na naši bezplatnou linku 800 449 999 během její provozní doby (Po-Pá 8.00–20.00, So — Ne, svátky 9.00 až 18.00).
Ve formuláři stačí vyplnit jméno, příjmení, registrovaný a případně kontaktní e-mail, a telefonní číslo a popis události. Vyplněním formuláře dojde k okamžité blokaci účtu. Zablokovaný účet je chráněný proti přihlášení i proti odesílání peněz. Jakmile Váš účet zablokujeme, přijde Vám e-mail s informacemi, jak dál postupovat.
Abychom mohli odblokovat váš účet na Zonky, musíme si být opravdu jisti, že jste to vy a nejde o útok na váš účet. Proto odblokování trvá až tři pracovní dny. Zároveň od vás potřebujeme nahrát doklady a fotografie. Následně si sami nastavíte nové heslo a budete přesměrováni na přihlašovací stránku. O odblokování můžete požádat kdykoli na odblokovani@zonky.cz.
Reklamaci neautorizované nebo chybné transakce můžete podat kdykoli na investor@zonky.cznebo na naši bezplatnou linku 800 449 999. Neprodleně po jejím obdržení se jí budeme věnovat.