Pro děravé hlavy máme pochopení. Po první zmeškané splátce posíláme automatické SMS a e-mail. Pokud se klient neozývá, snažíme se mu dovolat a spojit se s ním, jak jen dovedeme.
Klienta kontaktujeme telefonicky, píšeme mu e-maily, dopisy. Prostě děláme úplně všechno pro to, abychom se s ním spojili. Informace o tom, co se děje, píšeme na Tržiště. Pokud je splátka po splatnosti 2 měsíce, tak posíláme výzvu před zesplatněním. Počkáme měsíc a půjčku zesplatníme.
Zesplatnění je právní termín pro stav, kdy žádáme jednorázové vrácení celé nesplacené částky, protože půjčka není několik měsíců splácena. Zesplatněná půjčka je pak v celé výši vymahatelná a je možné zahájit kroky k soudnímu vymáhání. Z částky, která se vrátí zpět, si ponecháme náklady, které s tím vznikly. Maximálně 30 %. Zbývající část dostávají investoři.