Jak to probíhá technicky?

První zmeškaná splátka

Pro děravé hlavy máme pochopení. Po první zmeškané splátce posíláme automatické SMS a e-mail. Pokud se klient neozývá, snažíme se mu dovolat a spojit se s ním, jak jen dovedeme.

Další zmeškané splátky

Klienta kontaktujeme telefonicky, píšeme mu e-maily, dopisy. Prostě děláme úplně všechno pro to, abychom se s ním spojili. Informace o tom, co se děje, píšeme na Tržiště. Pokud je splátka po splatnosti 2 měsíce, tak posíláme výzvu před zesplatněním. Počkáme měsíc a půjčku zesplatníme.

Zesplatnění půjčky

Zesplatnění je právní termín pro stav, kdy žádáme jednorázové vrácení celé nesplacené částky, protože půjčka není několik měsíců splácena. Zesplatněná půjčka je pak v celé výši vymahatelná a je možné zahájit kroky k soudnímu vymáhání. Z částky, která se vrátí zpět, si ponecháme náklady, které s tím vznikly. Maximálně 30 %. Zbývající část dostávají investoři.

Pomohla vám tato odpověď?

Poradna

Sídlo

Air Bank a.s.
Evropská 2690/17
160 00 Praha 6 – Dejvice
IČO: 29045371

Korespondenční adresa

Air Bank a.s.
P. O. BOX 625
661 25 Brno 2
IČO: 29045371

Sledujte nás na sociálních sítích

Příklad půjčky

Reprezentativní příklad se týká půjčky ve výši 150 000 Kč s pevnou úrokovou sazbou 6,99 % ročně, se splatností 60 měsíců, splátkou 3 030 Kč, poslední splátkou 2 968,38 Kč, jednorázovým 2% poplatkem z výše půjčky (zde 3 000 Kč rozpočítaný do prvních 3 splátek půjčky) a s výslednou RPSN 8,11 %. Celou výši půjčky vyplatíme na účet klienta. Celkem klient zaplatí 181 738,38 Kč.
© 2022 Air Bank a.s., člen skupiny PPF, poskytovatel služby Zonky, je zapsaná u rejstříkového soudu v Praze — spisová značka B 16013