Změna telefonního čísla
Pokud máte nové telefonní číslo, je potřeba ho změnit i u nás.
Pokud máte nové telefonní číslo, je potřeba ho změnit i u nás.
Abychom vám mohli telefonní číslo změnit, je potřeba nám žádost poslat z mailu, který u nás máte registrovaný, na mail info@zonky.cz. Tam nám prosím napište, z jakého telefonního čísla a na jaké ho chcete změnit, a zároveň přiložte snímek přední strany vašeho občanského průkazu. Jakmile změnu provedeme, dáme vám o tom vědět zprávou.
Pokud máte rovnou i účet u Air Bank, můžete si telefonní číslo změnit sami ve svém internetovém bankovnictví nebo mobilní aplikaci. Po uložení se propíše i do vašeho Zonky profilu.
Zonky a Air Bank jsou pod jednou střechou, pokud tedy máte účet u Air Bank, můžete si telefonní číslo změnit sami ve svém internetovém nebo mobilním bankovnictví. Po uložení se nové telefonní číslo automaticky změní i v profilu Zonky.
Možná účet u Air Bank nemáte, pak je třeba se za námi zastavit na jakoukoliv pobočku Air Bank, kde vám telefonní číslo změníme. Kterou pobočku máte po cestě, zjistíte v seznamu poboček. Nezapomeňte si s sebou vzít telefon a občanský průkaz, abychom si mohli ověřit, že jste to opravdu vy.
Co nás vedlo k tomu zpřísnit bezpečnostní pravidla, o tom si můžete přečíst v Změna bezpečnostních prvků pro klienty Rentiér.