Že má Zonky nového ředitele, jste si už jistě všimli. Pavel Novák převzal pěkně rozběhnutou firmu, ale jeho cílem je…
Že má Zonky nového ředitele, jste si už jistě všimli. Pavel Novák převzal pěkně rozběhnutou firmu, ale jeho cílem je obrátky ještě pořádně zvýšit. Investoři už v nových newsletterech zaznamenali větší důraz na čísla. Není divu, Pavel chce totiž do konce roku objem půjček ztrojnásobit. Minulý týden tuhle vizi prezentoval investorům a klientům osobně na setkání v Praze.
Text: Michal Schindler, Foto: Zonky

Pavel Novák, nový ředitel Zonky
Kdo chce růst, musí investovat
Základy a osobnost Zonkyho se nemění. Jenom musí růst mnohem rychleji, a proto bude snaha o získání nových klientů ještě intenzivnější. S tím ostatně souvisí i nová kampaň. Součástí plánu je ale samozřejmě i zachování a podpora komunity okolo firmy.
Není lepšího doporučení, než když vaše služby chválí sami klienti nebo investoři. Zvyšovat jejich spokojenost je zkrátka i do budoucna zásadní. Aby byl Zonky co nejpříjemnější a stále zvyšoval efektivitu, bude Pavel hodně tlačit i na rozvoj IT zázemí, aplikací a uživatelské přítulnosti celého portálu.
Největší kampaň v historii Zonky startuje
V téhle zemi není moc lidí, kteří by neznali paní Magdu s jejím karavanem. Je to důkaz, že už první kampaň Zonkyho měla velký úspěch. Ema nám pomohla přitlačit na refinancování, ale teď vrháme na trh rovnou několik spotů a spoustu dalších reklamních formátů (billboardy, bannery, plakáty v metru, inzerce…), které budou znovu jasně a srozumitelně prezentovat základní Zonkyho přednosti:
- výhodnost oproti jakékoli bankovní půjčce,
- půjčky od lidí bez složitého papírování,
- lidský přístup a možnost řešit půjčku kompletně online.
MotoKenny tlačí na pilu
Hned v prvním představeném spotu hraje náš skutečný klient, Petr Burian z brněnské firmy MotoKenny, který se specializuje na renovaci českých moto veteránů JAWA a Čezeta. Vidíte ho na úvodní fotce k článku a loňský rozhovor s ním najdete tady.
Loni si u nás půjčil na rekonstrukci dílny a novou lakovnu a díky tomu zkrátil čekací doby o několik měsíců a rozjel svůj byznys úplně novým způsobem. Nová kampaň prostě mimo jiné ukazuje, že podpora komunity okolo Zonky a větší důraz na čísla půjdou ruku v ruce.
Ostatně společnou řeč si na setkání pochvaloval jak nový ředitel, tak hosté. Na sociálních sítích i přímo na místě. Došlo také mimochodem na ochutnávku jisté tekuté pozornosti, kterou spokojený klient přivezl až z Brna. Ušetřil totiž na Zonky díky refinancování s úrokem 5,99 %.
Chcete také ušetřit? Zkuste půjčku od Zonky. Je to rychlé, výhodné a bez složitého papírování. Zonky – tam, kde lidé půjčují lidem. Levněji a s klidem.