„Nééé, do banky nééé,“ křičí v nové televizní reklamě Zonky. Není sám. Lidé, kteří už službu Zonky.cz vyzkoušeli, se…
„Nééé, do banky nééé,“ křičí v nové televizní reklamě Zonky. Není sám. Lidé, kteří už službu Zonky.cz vyzkoušeli, se začínají objevovat na billboardech a mluví podobně: „Do banky už nejdu.“ Mají k tomu své důvody.
Text: Lukáš Zelený
Billboardy hrají v posledních dnech v českých médiích významnou roli. Jak je to s vlajkami, které lemují dálnice? Jsou dvě strany, z nichž má každá vlastní názor a každá má určitě pravdu. Ale to je úplně jiný příběh. V tomhle příběhu jde o lidi.
Zonky se od začátku září objevuje kromě televize také na billboardech. Vzbuzuje stejnou pozornost jako zmiňované billboardy s českými vlajkami. Proč? Bourá poslední bariéry, které lidi brzdí jít s dobou.
Ukazuje obyčejné lidi, kteří jsou stejní jako my. Naše sousedy, kolegy z práce i… Ty, kteří už Zonky vyzkoušeli. Bez rozdílu jestli jsou to ti, kteří si půjčili, nebo investovali. Právě oni vědí, proč by tak měli udělat i další lidé z jejich okolí. Důvody, že je Zonky levnější, nikdo nemusí nikam chodit a tak dále, už většina zná. Ze školy však víme, že opakování je matka moudrosti.
Možná se ptáte, proč jsou lidé zakrytí tabulkou, na které je nakreslený Zonky. Proč neukáží tvář, když jsou o výhodách natolik přesvědčení? Nikdo z nich by neměl problém, ale služba Zonky je anonymní. Proto Zonky jako avatar, který vše vyřídí. Lidé zůstávají v naprosté anonymitě.