Tato velkolepá věc proběhla ve čtvrtek 5. 10. v Praze na Petřinách. Bylo na co se dívat, co ochutnávat, i…
Tato velkolepá věc proběhla ve čtvrtek 5. 10. v Praze na Petřinách. Bylo na co se dívat, co ochutnávat, i prostor nahlédnout zevnitř na fungování služby Zonky. Nemohli nebo nestihli jste se zúčastnit? Nevadí! Přinášíme shrnutí o tom, jak setkání proběhlo, ale i o tom, jak se Zonky zabydlel v nové stáji.
Proč a kam jsme se přestěhovali
Protože Zonky už poměrně vyrostl, staly se mu původní kancelářské prostory poněkud těsnými. Zaměstnanci odmítli sedět si vzájemně na klíně, proto se muselo najít nové místo, kam se všichni přestěhují. Tak se stalo, že jsme se zabydleli na Petřinách. V novém a větším! Zajímá vás, jak to u nás vypadá?
Všichni spolu sdílíme jednu velikou kancelář, ve které vládne přátelské prostředí, a tak není výjimkou, že po sobě třeba střílíme pistolkami — inu, co se škádlívá, to se rádo mívá.
Součástí kanceláře je i místo pro posezení na lavicích z palet u stolu u kávičky, a dokonce i dřevěné pódium. A právě hlavně v této „chill-out“ zóně proběhla naše párty.
Co se dělo a o čem jsme mluvili?
Nejdřív se slova ujal ředitel Zonky, sympaťák Pavel Novák. Povídal mimo jiné o hodnotách a vizích Zonky. Třeba o tom, že jsme a stále chceme být fér. A to jak k lidem, kteří poptávají půjčku, tak k investorům. Proto úvěr nedostane každý, i když se tím ochuzujeme o byznys. Zároveň je nutné službu Zonky udržet dlouhodobě, proto neslibujeme nesplnitelné. Investoři vědí, že mohou počítat s průměrným zhodnocením 5–6 % ročně. A také jsme inovativní, online a chtěli bychom expandovat do zahraničí.
Slovo dostal i nový marketingový ředitel Jakub Strýček, který vysvětlil, jak je to s kampaněmi, jak se hospodaří s výdaji na reklamu a také kam se má Zonky posunout. Od srpna totiž došlo ke změně poměrů kanálů, kterými je Zonky vidět. Objevuje se méně v televizi, zato je více na internetu. Úkolem je mimo jiné i to, aby se lidé přestali bát si půjčit online. Protože právě v případě Zonky je to celé snadné a zcela bezpečné.
Bylo možné nahlédnout i do zákulisí programování a vývoje sekundárního trhu.
Pozorný investor na Zonky jistě postřehnul i dotazník, pomocí kterého jsme chtěli zjistit, co naše investory zajímá a co by chtěli změnit. Nejvíce investory zajímá zobrazení akcí, které naši vymahači provádějí s problematickými půjčkami, hned na druhém místě by uvítali možnost prodeje i problematických půjček a na třetím místě pak detailní informace o splátkovém kalendáři a platbách ke všem půjčkám, do kterých investovali.
Na závěr pak už nic nebránilo pustit se do debaty se zaměstnanci nebo i jinými návštěvníky u rautového stolu, který se jen prohýbal pod dobrotami. Nutno podotknout, že došlo i na domácí stravu — šikovný investor přispěl svou troškou do mlýna a připravil fazolovou polévku. Byla výborná! Lidé okolo Zonky tedy nejen že rozumí penězům a lidem, ale navíc umějí ještě skvěle vařit.